czwartek, 17 listopada 2011

Komiksowe prezenty dla dziewczyn na święta

Gdy ktoś pyta: Co powinienem dać kobiecie mojego życia, która nie czyta komiksów, a chce zacząć? odpowiedź zazwyczaj brzmi Sandman! Ale jest przecież jeszcze inna opcja, inne komiksy, które może czytać każdy, a w szczególności dziewczyny. MTV Geek postanowiło, spośród setek tytułów, wybrać dziesięć, które doskonale będą nadawać się na świąteczne prezenty dla wybranek serca. Wśród zaprezentowanych tytułów pojawiły się: 

Fables (dla kobiet zmęczonych filmami Disneya [DC Vertigo]), Locke & Key oraz Hack/Slash (dla tych lubiących się bać [IDW i Image]), Buffy the Vampire Slayer (dla kobiet, które nie mają pojęcia, że Bauffy została anulowana [Dark Horse]), She-Hulk (dla fanek widowisk sądowych [Marvel]), Casanova i Gingerbread Girl (dla kobiet, które lubią na dziko [Image i Top Shelf]), Scott Pilgrim (dla fanek romantycznych gier wideo [Oni Press]), Hark! A Vagrant! (dla tych co lubią się śmiać [Drawn and Quarterly]) oraz...

Invincible, dla kobiet, które chciałyby polubić komiksy superbohaterskie. MTV tak pisze o serii: Seria Roberta Kirkmana opowiadająca o nastoletnich superbohaterach wystartowała dość wolno, ale potem napięcie rośnie w górę, akcja pędzi na złamanie karku, pojawia się romans oraz gigantyczne zwroty akcji. Ale w szczególności to komiks o relacjach partnerskich, który sprawi, że nie raz do niego wrócimy.

2 komentarze:

  1. Jeśli jakaś dziewczyna lubi komiksy to jak najbardziej takie zestawy komiksów mogą być fajnym prezentem. Ja jeszcze często zaglądam na https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niej aby mieć pewność, że mój prezent który wybiorę będzie bardzo oryginalny. Zresztą jeśli ktoś lubi gadżety to czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie jeśli któraś z kobiet lubi komiksy to oczywiście taki prezent może być bardzo fajny. Ja również jestem zdania, że ciekawy wybór prezentów dla kobiet jest w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet i z pewnością każdy szukający znajdzie tam coś ciekawego. Tym bardziej, że faktycznie ja również tam kilka upominków znalazłam.

    OdpowiedzUsuń