piątek, 3 września 2010

Zaproszenie na Twittera

Idea polskiego forum Image nie sprawdziła się. Co prawda nie spodziewałem się jakiegoś wielkiego zainteresowania, ale jak widać nie był to celny strzał. Nie szkodzi, nie będę się poddawał i dziś zapraszam na swojego Twittera. Nie będzie mi on jednak służył jako miejsce gdzie będę się dzielił informacjami na temat tego co dziś jadłem na śniadanie i ilu zębów nie umyłem. W zamierzeniu ma on pełnić rolę przedłużenia bloga Niezwyciężonego. Wszystko to co nie pasuje do tematyki Invincible'a będzie się pojawiało w krótkich, lakonicznych notkach, często z linkami. Newsy o Kirkmanie, Żywych Trupach, ciekawych inicjatywach, stronkach, drobiazgach, ekranizacjach i interesujących mnie rzeczach - głównie komiksowych, znajdziecie właśnie na "świergotniku". I uwaga, wcale nie musicie za mną "podążać" - wystarczy od czasu do czasu zerknąć do menu po prawej stronie. Zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz