niedziela, 2 stycznia 2011

Special Holiday Emergency Desk

Pisały już o tym projekcie Web 2.0 i Na plasterki!!!, ale i ja jeszcze postanowiłem wypróbować ten dość ciekawy pomysł. Special Holiday Emergency Desk, czyli w skrócie S.H.E.D. to projekt zainicjowany przez agencję Hill Holliday, a polega on na całodobowym dyżurowaniu bardzo znudzonego rysownika, który za friko narysuje dowolną grafikę. Przetestowałem go pod kątem swoich zainteresowań i rezultaty wyszły całkiem ciekawe.
Invincible i Atomowa Eva to flagowe postaci, ale rysownik dość niezdarnie je potraktował, niestety.
Inaczej sprawa ma się z Wojną Viltrumiańską, którą przedstawił bardzo szczegółowo. Zaskoczył mnie  natomiast wynik frazy złożonej z mojego imienia i nazwiska, która została zobrazowana okładką Invincible #75 - skąd wiedział co lubię? ;)

Programik działa całkiem sprawnie (ale bez polskich znaków), niekiedy wychodzą bardzo zabawne rezultaty, np. na "jaroslaw kaczynski" wyskoczyła mi ilustracja Lecha Wałęsy. Poza tym ów rysownik  w bardzo ciekawy sposób zabija nudę w przerwach między rysowaniem (okleja się taśmą, robi drinka, wcina popcorn etc.). Polecam, przednia zabawa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz