środa, 21 lipca 2010

Faerber po raz kolejny o Dynamo 5

Na TFAW, w ramach "miesiąca Image" pojawił się wywiad ze scenarzystą i twórcą Dynamo 5, Jay'em Faerberem. Rozmowa w głównej mierze dotyczy fabuły zeszytu pierwszego i związanych z nim przypuszczeniami. Poniżej mały drobiazg dotyczący sami wiecie kogo:

W opowieści znalazło się wiele postaci ze świata Invincible'a - jak ci się je pisało?
Miałem przy tym mnóstwo zabawy. Niezwyciężony, Malcolm i Angel wyskakują w trakcie akcji i to była świetna okazja aby zrobić widowisko i pokazać ich interakcje z Dynamo 5. Są tu malutkie rzeczy, które sprawiają mi wiele frajdy. Rzeczy takie jak nawiązanie do Wojny Niezwyciężonych, kiedy Dynamo 5 walczyło ze złym Niezwyciężonym z innego wymiaru. Zabawiłem się też faktem, że Smasher (pseudonim jakiego używa Hector - bo jest teraz bardzo silny) był też pseudonimem mamy Angel w Savage Dragonie. "Pracowałem" nawet z Cecilem Stedmanem z Global Defense Agency. Widzimy jak jego pojawienie się wpłynęło na Maggie, przy czym było dużo śmiechu. Naprawdę jestem wdzięczny Robertowi i Erikowi za to, że użyczyli mi swoje postaci do tych kilku występów.

A na deser kilka peanów na cześć samego Image ;)

Jedną z rzeczy, za które najbardziej kocham Image Comics to fakt, że nie jesteśmy związani tymi samymi obwarowaniami co Marvel i DC. Nie ma żadnego status quo, którego obowiązkowo musimy się trzymać. Więc to może być na stałe, albo i nie (mowa o zajściach w mini-serii Dynamo 5: SotF). To jedna z najfajniejszych rzeczy w tej serii - nigdy tak naprawdę nie wiadomo co się wydarzy.

Image jest świetny. Robię z nimi komiksy przez prawie 10 lat i nie mogę być szczęśliwszy. To znakomita grupa ludzi, którzy ofiarowują mi nieograniczoną swobodę poszukiwań twórczych i doskonałe wsparcie. Przez e wszystkie lata poznałem tam mnóstwo przyjaciół.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz