sobota, 5 lutego 2011

Image United Interlude ANULOWANE

Czy ktoś pamięta jeszcze o Image United? Przez ciągłe przesuwanie pierwszych trzech numerów i niepewną przyszłość trzech kolejnych, obecnie pewnie już niewielu. Pozytywny szum jaki towarzyszył ogłoszeniu tego projektu teraz odbija się niesmaczną czkawką. Kolejnych doznań dostarczył kilka dni temu na forum CBR Eric Stephenson (wydawca Image Comics), a dziś Ryan Ottley na forum Kirkmana. Otóż zapowiadany na marzec 2010 zeszyt Image United: Interlude wg słów Stephensona w rzeczywistości został anulowany. Potwierdza to Ottley pisząc: Tak, prace nad "Image United: Interlude" nawet jeszcze się nie rozpoczęły, poza tą jedną okładką, którą zrobiłem. Nie było ono najlepszym pomysłem, zważywszy na napięte harmonogramy wszystkich twórców. I tak oto smrodek związany z największym przedsięwzięciem Iamge Comics wciąż się utrzymuje i nie chce zdechnąć. Co będzie dalej? Czas pokaże.

2 komentarze:

  1. co za żenada... bardzo czekałem na ten zeszyt...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak ja. Nie powiem, że się lekko zdenerwowałem...

    OdpowiedzUsuń